lisawinter.blogg.se

Två 16 åriga tjejer

SOMMARLOV

Publicerad 2015-06-12 12:34:02 i Allmänt,

ÄNTLIGEN, SOMMARLOV!☀️ Lämar skolan, klassen, alla lärare på skolan, alla underåriga för några år, det känns både ledsamt och bra. Jag har inte trivts jättebra i min klass men man har ändå bra minnen tillsammans med dom och dom kommer man aldrig att glömma.
Jag har precis kommit hem från skolan, det ända vi gjorde var att gå till Aulan och där pratade rektorerna lite, kören sjön och lite sånt😊Sedan gick vi till vårat klassrum och sa hejdå till våran mentor och alla i klassen, alla började grina och det var ganska jobbigt just då men nu när jag är hemma, ligger och solar så känns det superskönt😊Ikväll ska jag vara med några kompisar, vi ska grilla och ha det superkul😊Hoppas ni får en bra kväll😊

//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela