lisawinter.blogg.se

Två 16 åriga tjejer

Rädsla

Publicerad 2015-06-18 18:10:29 i träning,

Detta är första sommaren som jag inte har någon direkt "hobby" alla andra somrar har jag liksom ridit och varit i stallet hela dagarna men inte i år. I vintras ramlade jag av en häst och skadade mig ganska ordentligt och kunde inte rida på ett tag och blev även ganska osäker men de blev bättre. Sen ramlade jag av för några veckor sen och slog i huvudet igen och osäkerheten kom tillbaka så jag bestämde mig för att ta en paus med ridningen ett tag. Så nu måste jag hitta något annat att göra hela dagarna! Jag har ju gymmet men har ingen motivation till att gå dit och har inte haft de på ganska länge. Om ni har några tips på hur jag ska bli mer motiverad får ni gärna kommentera! 
//Winter 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-19 09:32:07

Ut på pws! Superhärligt när det är fint väder 😉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela