lisawinter.blogg.se

Två 16 åriga tjejer

Hejhej

Publicerad 2015-06-09 06:43:25 i Allmänt,

Tisdag idag, dags för vandring med klassen. Vi ska gå typ 1mil och sen får vi sluta, väldigt onödigt enligt mig men jaja, det är väll bara att bege sig ut i skogen och börja traska😅När vi är klara med det så ska vi i klassen ner till sjön för att ha en liten träff☺️Sedan ska jag och Vilma åka och gymma, hon ska sova hos mig inatt😊Veckans planer ser ut såhär:
Tisdag-Vandrig med klassen, klassträff, gymma, sova över med Vilma😊
Onsdag-Spex i skolan, studentkalas😊
Torsdag-Spex i Aulan för alla nior, hem till våran mentor och fika, tre andra tjejer ska med mig hem, vi ska fixa oss till avslutningsmiddagen som är på kvällen för alla nior😊
Fredag-SKOLAVSLUTNING, äntligen😀Ska in till skolan vid 10-11, sen ska jag hem och vara med familjen, på kvällen ska jag vara med kompisar😊

En fullspäckad men rolig vecka ser jag fram emot☺️👌🏼😊
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela