lisawinter.blogg.se

Två 16 åriga tjejer

Godmorgon världen

Publicerad 2015-06-14 10:08:57 i Allmänt,

Asså en sak som jag stör mig på är att rubrikerna inte syns, varför gör det inte det? 

Okej, haha inte en bra start på ett inlägg men det var det första jag kom och tänka på nu när jag precis vaknade. 

Planerna för idag är att jag ska gymma och sen när mamma kommer hem frön jobbet ska vi åka till Gällstad och shoppa lite. Idag kommer även pappa hem ifrån Linköping, han har varit där med några kompisar så det ska bli jätteroligt att träffa han igen. Så ikväll ska jag bara vara hemma med familjen. 
Denna rosen fick jag i fredags utav farmor och farfar för att jag slutade nian❤️

//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela